Holnaptól fogyózom

avagy a kezdet lányának mindennapjai

A Holnap, vagyis a Ma...

2014. augusztus 25. 18:42 - A kezdet Lánya

avagy hogyan vallottam kudarcot az elhatározásom első napján

Sziasztok, én vagyok az, a Kezdet lánya,

mielőtt megismerkednénk egymással, szeretnék elújságolni egy nagyszerű hírt: Ma kezdtem a diétámat, és sikeresen kibírtam 5 órát, egészségesen ettem, ittam, majd jött egy sikeres félrezabálás. Hazudtam, mert nem csak egy, hanem három is volt. Háromszor is megszegtem a diétámat az elhatározásom első napján úgy, hogy még van hátra kb még 5 órám a lefekvésig.Ez vagyok én, a kezdte lánya, most már megismertetek....

De újra kezdem.

Mikor?

Holnap.

 

na puszi,

AKL44351452.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://holnaptolfogyozom.blog.hu/api/trackback/id/tr156634427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása